مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک انبار لوازم و قطعات خودرو به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد.

انبار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با انجام یک‌سری کار تحقیقاتی از دپو و احتکار قطعات و لوازم خودرو در سه ساختمان مسکونی به متراژ سه هزار متر مربع در مرکز شهر کرمان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت خبر و با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از محل موفق شدند بیش از ۱۲۰ هزار قطعه لوازم خودرو احتکار شده را کشف کنند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه پلیس کرمان، مبارزه با قاچاق کالا در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را همواره در دستور کار خود داده است، تصریح کرد: ارزش اموال کشف شده را کاشناسان بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 565180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha