فعالیت گرمخانه منطقه ۲۱ با آغاز فصل سرماو افزایش مراجعه‌کنندگان شبانه‌روزی شد.

گرمخانه

 معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۱ با بیان این خبر گفت: «استحمام، اصلاح سر و صورت، ارائه یک تا ۲ وعده غذایی گرم، استفاده از امکانات مشاوره و مددکاری، استفاده از امکانات درمانی و معاینات پزشکی از جمله خدماتی است که از غروب تا طلوع آفتاب به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.»

«حسین معینی کربکندی»، به افزایش فعالیت گرمخانه منطقه ۲۱ و شبانه‌روزی شدن این مرکز در فصل زمستان اشاره کرد و افزود: «دلیل شبانه‌روزی شدن فعالیت مددسرا، افزایش مراجعان همزمان با آغاز فصل سرما است. برای همین، پیش‌بینی شد تا خدمات گرمخانه در روزهای سرد سال به‌صورت شبانه‌روزی باشد.»
او از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی‌پناه و کارتن‌خواب با شماره ١٣٧ تماس بگیرند تا در کمترین زمان، امکان انتقال این افراد به مددسراها فراهم شود. به گزارش خبرنگار همشهری محله، همزمان با سرد شدن هوا و کاهش دما، فعالیت ۵ گرمخانه غرب پایتخت که ۲ مرکز به بانوان و ۳ مددسرا به آقایان اختصاص دارد افزایش می‌یابد. ظرفیت پذیرش برخی گرمخانه‌های پهنه غرب با آغاز فصل سرما افزایش یافته است تا جایی که مددسرای منطقه ۲۱ که ظرفیت ۸۰ نفر را دارد، در برخی از روزها تا ۱۰۰ نفر و بیشتر را نیز پذیرش می‌کند.

کد خبر 565176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha