سرپرست مرکز رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی منطقه ۱۲ از استقرار یک دستگاه اتوبوس به عنوان «گرمخانه سیار» در این منطقه برای خدمت رسانی به بی خانمان‌ها خبر داد.

گرمخانه سیار

«رقیه امینی» با اعلام این خبر در گفت­ وگو با خبرنگار ما افزود: «با استقرار گرمخانه سیار در منطقه و گردش آن در کلونی­‌های افراد آسیب دیده و بی خانمان تلاش می­‌کنیم تا در شب­های سرد زمستان هیچ فردی در خیابان نماند. »

او با بیان این که شهرداری تهران در نقاط آسیب خیز نسبت به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس به عنوان گرمخانه‌­های سیار اقدام کرده است، اظهار داشت: «این گرمخانه سیار در دروازه غار مستقر شده و به افراد بی‌­خانمان در سرما مانده خدمات می‌­دهد. »

سرپرست مرکز رفاه، خدمات و مشارکت‌­های اجتماعی منطقه ۱۲ در ادامه با اشاره به فعالیت ۲ گرمخانه ثابت در منطقه ۱۲ هم گفت: «در منطقه ۱۲ در پارک شوش و خیابان انبار گندم، ۲ گرمخانه زنانه و مردانه فعال است که هر کدام ظرفیت پذیرش شبانه ۱۰۰ نفر را دارند، این در حالی است که در شب­های سرد تلاش می­‌کنیم تا با پذیرش حداقل ۱۲۰ نفر از بی‌­خانمان­ها حتی به صورت کف‌­خوابی امکان بهره­‌مندی افراد را از این امکانات فراهم کنیم. »

امینی افزود:‌ «ناظران مرکز رفاه، خدمات و مشارکت­های اجتماعی هر شب به همراه ماشین فوریت­های اجتماعی با گشتزنی در منطقه و جمع­‌آوری افراد بی‌­خانمان نسبت به انتقال آنها به گرمخانه‌­های منطقه یا گرمخانه­‌های اطراف اقدام می‌­کنند. »

او یادآور شد: «این رویه تا ۱۵ فروردین­‌ماه سال ۱۳۹۹ و گرم شدن هوا ادامه خواهد داشت. »

کد خبر 477286

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha