سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز تاسف از رکوردشکنی دوباره آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور گفت: مطمئنا تا زمانی که آمار بستری‌های ما در مراکز درمانی رو به افزایش است، همچنان شاهد آمار بالای جانباختگان خواهیم بود.

کرونا بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه امروز هم شاهد ثبت رکورد تازه‌ای در تعداد موارد فوت هموطنان عزیز کشورمان (۴۶۲ فوتی و ۱۱ هزار و ۷۸۰ مورد ابتلای جدید) بر اثر ابتلا بیماری کرونا بودیم.

وی افزود: همانطور که شاهد هستید تعداد موارد بستری روزانه کشور در روزهای اخیر به بالاترین میزان خود از زمان شیوع بیماری رسیده است که این موضوع می‌تواند به عنوان زنگ خطری جدی برای مردم و سیاست‌گذاران ما قلمداد شود.

لاری تاکید کرد: مطمئنا تا زمانی که بستری‌های ما در مراکز درمانی روبه افزایش است، باید همچنان شاهد آمار بالای از دست‌رفتگان بیماری کرونا در کشور باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم با تقویت عزم و اراده مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی و همچنین توسعه و تداوم همکاری‌های فرابخشی و نظارت دقیق بر اجرای مطلوب محدودیت‌های مصوب و همچنین تصویب محدودیت‌های تاثیرگذارتر، شاهد توقف شیوع گسترده این بیماری در کشور باشیم.

آمار امروز؛ ۲۱ آبان را در خبر زیر بخوانید؛

کد خبر 564386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha