فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه طی چهار ماه گذشته ۸۵ متخلف در استان تهران دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند از وقوع ۱۰۸ مورد تخلف صید و شکار در مناطق چهارگانه استان تهران خبر داد.

شکار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد زندی ضمن بیان اینکه طی چهار ماه گذشته (از اوایل تیر ماه تا اواخر مهر ماه) سال جاری ۸۵ متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: ۴۰ قبضه اسلحه مجاز و سه قبضه اسلحه غیرمجاز شکاری و جنگی نیز در این مدت توسط ماموران اجرایی استان تهران کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه طی چهار ماه گذشته ۱۰۶ مورد تخلف صید و شکار غیرمجاز در مناطق چهارگانه استان تهران رخ داده است، اظهار کرد: از این موارد صید و شکار غیر مجاز ۶۲ مورد مربوط به صید غیر مجاز، ۳۷ مورد مربوط به شکار غیرمجاز پرندگان و هفت مورد شکار غیر مجاز پستانداران بوده که توسط ماموران اجرایی مناطق چهارگانه استان تهران کشف و با متخلفان آن‌ها برخورد شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اضافه کرد: طی این مدت نیز تعداد ۲۰ تخلف قبل از اقدام به شکار شکارچیان توسط مأموران یگان حفاظت استان کشف شد.

زندی در پایان گفت: بیشترین گونه‌های حیات وحش که طی چهار ماه گذشته توسط متخلفان صید و شکار شدند کل و بز وحشی، قوچ و میش وحشی، کبک و اردک وحشی بودند.

کد خبر 564010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha