شاگرد عطاری که با راه‌اندازی کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی به بهانه درمان‌های متافیزیک و علوم غریبه قصد سودجویی و فریب کاربران را داشت، از سوی پلیس دستگیر شد.

انرژی درمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: چندی قبل یکی از بانوان مشهدی از فردی که در فضای مجازی خود را انرژی درمان معرفی کرده بود شکایت کرد. کارشناسان دایره اخلاقی در پلیس فتای مرکز استان در نخستین بررسی‌ها دریافتند این مرد میانسال خود را انرژی‌درمان می‌خوانده و مدعی آشنایی با علوم غریبه و متافیزیک بوده و پس از دریافت تصاویر بدون پوشش از اندام‌های افراد بیمار و متقاضی درمان، درخواست ملاقات حضوری برای بیرون راندن ارواح خبیثه و شیاطین از بدن بیمار داشته تا بدین روش به اصطلاح چاکراهای بسته شده فرد بیمار را باز کند.

جهانشیری تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتای استان پس از تحقیقات فنی و پلیسی و استعلام از مبادی ذیربط و با کسب دستور قضایی متهم را به همراه ادله دیجیتالی و ابزار رایانه‌اش دستگیر کردند. متهم ۵۲ ساله که شاگرد عطاری و ویزیتور در بخش گیاهان دارویی بود و از مهارت سخنوری و فن بیان بالایی هم برخوردار بود، پس از رؤیت شواهد غیرقابل‌ انکار ضمن اعتراف؛ سادگی برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی را عامل اصلی دستیابی به اهداف سوء خود بیان کرد.

کد خبر 563922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha