کامالا هریس اولین زنی است که به مقام معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا رسیده است و همچنین اولین معاون رئیس‌جمهور رنگین‌پوست در این کشور است. استایل و سبک لباس پوشیدن این سیاستمدار آمریکایی ۵۶ ساله همچون سایر زنان سیاستمدار در این کشور همیشه مورد توجه بوده است.

کامالا هریس

به گزارش همشهری آنلاین، فشن می‌تواند پیامی را به دیگران منتقل کند و کامالا هریس از این قابلیت آن به‌خوبی استفاده می‌کند. او در مواقعی که می‌خواهد حس صمیمیت را به مخاطبانش منتقل کند لباسی اسپرت و راحت می‌پوشد مثل یک تی‌شرت سفید و یک ژاکت سبز زیتونی و شلوار جین و یک جفت نیم‌بوت. در مراسم رسمی هم همیشه کت و شلوار یا کت دامن با رنگ‌های تیره و خنثی می‌پوشد.

کامالا زنی آمریکایی است و چیزی می‌پوشد که دیگران هم می‌پوشند. به نظر هیزل کلارک استاد دانشگاه و نویسنده در حوزه مد و فشن، استایل او معنادار و عمیق است.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا طرفدار سبک‌ها و استایل رنگی است. به گفته کلارک، او برای امتحان کردن هر استایلی آماده است و لباس‌هایی می‌پوشد که در آنها بسیار راحت باشد.

لباس‌های او در کارزار انتخاباتی شامل کت و شلوار رسمی و متناسب با مراسم بود. هریس اغلب از زیورآلات مروارید استفاده می‌کند و با انتخاب‌هایش به‌سادگی روی مخاطبانش تأثیر می‌گذارد.

فشن به مثابه تجلی فرهنگ و هویت و روابط بسیار مهم است. هر فردی این امکان را دارد که آنچه را می‌پوشد به بخشی از شخصیت و هویتش تبدیل کند و با آن پیامی را منتقل کند که کامالا هریس به‌خوبی این کار را انجام داده است.

در ادامه چند نمونه از استایل معاون رئیس‌جمهوری آمریکا را می‌بینیم.

کد خبر 563442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha