رئیس پلیس‌ راه مازندران گفت: خروج خودروهای بومی با پلاک مازندران به مقصد استان‌های تهران و البرز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع است.

پلیس راه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس‌ راه مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح ممنوعیت خروج خودروها از مراکز ۲۵ استان کشور از جمله استان‌های تهران و البرز، تردد در جاده‌های مازندران به شدت کاهش داشت، گفت: خروج خودروهای با پلاک بومی مازندران به مقصد استان‌های تهران و البرز تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۶ آبان ماه ممنوع است.

وی افزود: مأموران پلیس راه اکنون در محورهای سه‌گانه مازندران مستقر هستند و از ورود خودروهای پلاک مازندران به این دو استان جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ممنوعیت خروج خودروها از البرز و تهران به مقصد مازندران نیز به شدت در حال اجرا است، ادامه داد: خودروهای با پلاک سایر استان‌ها در شهرها یا جاده‌ها در حال تردد هستند که قبل از اجرای طرح ممنوعیت وارد مازندران شده بودند.

وی گفت: همه راه‌های مازندران اکنون باز، تردد عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

کد خبر 562845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha