پلیس مرد فالگیر را که پس از شناسایی طعمه‌هایش، وقتی مطمئن می‌شد که آنها در خانه تنها هستند به بهانه فالگیری و نوشتن طلسم خوشبختی وارد خانه آنها می‌شد بازداشت کرد.

دستگیری

به‌ گزارش همشهری‌آنلاین، آخرین سرقتی که این مرد ۵۰ساله رقم زد زورگیری از زنی در شیراز بود. شاکی در تشریح ماجرای سرقت به مأموران گفت: مدتی قبل مردی به مقابل خانه ما آمد و مدعی شد که فالگیر است و می‌تواند خبر از آینده بدهد و حتی طلسم خوشبختی بنویسد. 

من که حرف او را باور کرده بودم خواستم فالم را بگیرد و او گفت که باید این کار را در داخل خانه انجام دهد. من هم بی‌خبر از همه‌جا او را به داخل خانه دعوت کردم اما لحظاتی بعد از اینکه وارد شد، با چاقو شروع به تهدید کرد و همه طلاهایم را دزدید و فرار کرد.

با شکایت این زن، دستور بازداشت فالگیر زورگیر صادر شد و از آنجا که احتمال می‌رفت این مرد سرقت‌های زیادی با این شگرد انجام داده باشد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس به جست‌وجو برای یافتن ردی از او پرداختند. 

حدس مأموران درست از آب درآمد و مشخص شد که این مرد از افراد دیگری هم با این شگرد زورگیری کرده است. کارآگاهان با تحقیق از شاکیان و در بررسی‌های تخصصی سرنخ‌هایی از مرد فالگیر به‌دست آوردند و موفق شدند محل زندگی‌اش را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. 

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به سرقت از شاکیان اعتراف کرد و گفت: با گشتن در کوچه‌ها یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، زنانی را که تنها زندگی می‌کردند یا در زندگی‌شان مشکل داشتند شناسایی می‌کردم. سپس آنها را زیرنظر می‌گرفتم و به بهانه فالگیری و خبر دادن از آینده و نوشتن دعای مهر و محبت و خوشبختی سراغشان می‌رفتم. وقتی اعتمادشان جلب می‌شد و مطمئن می‌شدم که در خانه تنها هستند به بهانه فالگیری سراغشان می‌رفتم و وقتی مرا به داخل خانه دعوت می‌کردند، با تهدید اموال باارزش و طلاهایشان را سرقت می‌کردم. 

سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی راهی زندان شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. 

وی از شهروندان خواست نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و هرگز اسرار زندگی‌شان را نزد افراد غریبه فاش نکنند و به افرادی که خود را پیشگو و یا فالگیر معرفی می‌کنند اعتماد نکرده و از ورود آنها به محل کار و به‌خصوص محل زندگی خود جدا خودداری کنند.

منبع: همشهری
 

کد خبر 562613

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha