هنرمندان خراسان شمالی در جشنواره ملی موسیقی جوان حائز رتبه‌های برتر شدند.

جشنواره موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صداوسیما، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره که آنلاین برگزار شد، در تکنوازی آواز و دوتار بخش شمال خراسان از رامین نوروزی و وحید طاهری‌نسب در گروه سنی «ب» و «ج» قدردانی کردند و در گروه سنی «الف»، محمدامین حدادیان رتبه سوم، محمدمهدی ولی‌نژاد رتبه دوم و حسین حیدرطلب رتبه نخست را از آن خود کردند.  

ابوالحسن حیدری افزود: در بخش تکنوازی دوتار سعید هوشمند در گروه سنی «ج» تقدیر شد و در گروه سنی «الف»، امیرحسین زارع رتبه دوم را به دست آورد. در همین بخش در گروه سنی «ب» مجید الیاسی و مصطفی اسلامی رتبه‌های دوم و اول را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی «ج»، صادق غلامرضازاده سوم شد. سامان فیروزه و وحید طاهری‌نسب هم رتبه دوم را از آن خود کردند. رامین نوروزی در گروه سنی «ب» در بخش تکنوازی کمانچه تقدیر شد و رتبه اول گروه سنی «الف» به امیرحسین زارع رسید.

در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ۲۳۵۰ خواننده و نوازنده در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی با یکدیگر به رقابت پرداختند. این جشنواره در تالار وحدت تهران به کار خود پایان داد.

کد خبر 561891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha