معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در تهران از ارائه پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته‌ای این کلانشهر به دلیل افزایش موج شیوع کووید-۱۹ در آن به ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و به ارائه توضیح درباره جزئیات آن پرداخت.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) گفت: کمیته سلامت تهران شامل شورای اسلامی شهر، ستاد مدیریت بیماری کرونا و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته ای تهران را به کمیته امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا ارایه کردند.

توکلی ابراز امیدواری کرد که این پیشنهاد به زودی به تصویب برسد تا حلقه انتقال ویروس کووید-۱۹ در این شهر قطع شود و در نتیجه از تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از کرونا کاسته شود.

وی ادامه داد: با تصویب این پیشنهاد، تمام دستگاه های اجرایی تهران اعم از دولتی، خصوصی به جز دستگاه های امدادی در این مدت تعطیل خواهند شد.

توکلی گفت: در قالب این طرح محدودیت هایی برای تردد مردم در سطح شهر اعمال می شود تا مردم در این مدت در منازل خود بمانند.

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا به اعمال محدودیت های جدیدی که اخیرا وضع شده از جمله دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان در تهران اشاره کرد و افزود: امید است با رعایت دقیق تر مردم، شاهد کاهش بستری ها و مرگ میر باشیم.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 561622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 1
    تعطیلی تهران بدون تعطیلی شهرستانهای اطرافش هیچ فایده ای ندارد