دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۵ - ۰۷:۱۳
۰ نفر

سخنگوی تیم فوتبال سایپا پس از جدایی ورنر لورانت سرمربی آلمانی این تیم و شایعات پیوستن او به تیم کایزری اسپور ترکیه گفت: اگر لورانت تا پایان هفته به ایران بازنگردد و در تمرینات سایپا حاضر نشود رسما از او به فیفا شکایت خواهیم کرد.

مهدی احمدی در گفت‌وگو ایسنا، اظهار کرد: آن طور که از منابع موثق با خبر شدیم لورانت پس از مذاکره با مسوولان باشگاه کایزری اسپور ترکیه در تمرینات این تیم نیز حاضر شده و بازیکنان این تیم را تمرین داده است. با این وجود در تماسی که با مدیر برنامه‌های لورانت داشتیم او قرارداد رسمی لورانت با این باشگاه ترکیه‌ای را تایید نکرده و آن را شایعه دانست.

وی افزود: به هر صورت ما خواهان بازگشت این مربی آلمانی به سایپا هستیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. لورانت با باشگاه سایپا قرارداد رسمی داشته و بر اساس قوانین فیفا در صورت عدم بازگشت وی از این مربی آلمانی به فیفا شکایت خواهیم کرد و تا احقاق حق باشگاه از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کنیم.

احمدی درباره‌ی شایعات اخیر مبنی بر سرمربیگری علی دایی نیز به ایسنا گفت: هنوز درباره‌ی مربیگری دایی به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم. این بستگی به تصمیم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه دارد و تا زمانی که هیات مدیره تشکیل جلسه ندهد هیچ چیز مشخص نخواهد بود. به احتمال فراوان جلسه اضطراری هیات مدیره ظرف امروز و فردا تشکیل و سرمربی جدید سایپا معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه و سابقه فراوان علی دایی تا زمان معرفی سرمربی جدید این بازیکن فعلا هدایت تیم را بر عهده داشته و تمرینات زیر نظر او برگزار خواهد شد.

سخنگوی باشگاه سایپا تاکید کرد: با توجه به این که احتمال می‌دهیم لورانت دیگر به ایران بازنخواهد گشت از همین امروز به دنبال بررسی شرایط گزینه‌های سرمربیگری سایپا هستیم. دایی نیز یکی از این گزینه‌هاست و فعلا در مورد سایر گزینه‌های مورد نظر خود صحبت نخواهیم کرد.

کد خبر 5605

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز