سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

به پیشنهاد ستاد کرونا استان کرمانشاه و موافقت ستاد ملی کرونا، ادارات و بازار شهرستان جوانرود از پنجم آبان به مدت یک هفته تعطیل شد.

بازار جوانرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، براساس تصمیم ستاد کرونا استان کرمانشاه ادارات، بانک‌ها و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان جوانرود تعطیل شده و در و کرکره بیشتر مغازه‌های این شهرستان نیز بسته و پایین کشیده شده است.

تعطیلی این مراکز در راستای تامین سلامت مردم به عنوان مهم‌ترین اولویت مسوولان انجام شده و انتظار می‌رود در این یک هفته تعطیلی مردم با کاهش ترددها و حضور در اماکن عمومی به حذف چرخه انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

براساس اعلام متخصصان حوزه علوم پزشکی اکنون تنها راهکار پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یعنی زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست‌هاست که باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

رستگار یوسفی، فرماندار جوانرود در این باره گفت: به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری، تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و اصناف این شهرستان از روز دوشنبه (پنجم آبان ماه) به مدت یک هفته تعطیل است. این تعطیلی براساس پیشنهاد ستاد کرونا استان کرمانشاه و موافقت ستاد ملی کرونا بوده است.

کد خبر 560480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha