دروازه بان سابق تراکتور پاسخ تندی به اطلاعیه صادر شده از سوی این باشگاه داد.

مظاهری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، ماجراهای رشید مظاهری و باشگاه تراکتور تبریز وارد فاز تازه‌ای شده است. دروازه‌بان پیشین سرخ‌های تبریزی که در نقل وانتقالات تابستانی به استقلال پیوست با شکایت باشگاه تراکتور مواجه شد و البته این پرونده به اتفاقات عجیبی رسیده است. تراکتوری‌ها معتقد هستند که مظاهری دو سال دیگر با آنها قرارداد دارد و باید به کارش ادامه دهد اما این دروازه بان ملی‌پوش مساله دستکاری و جعل در قرارداد را مطرح کرده تا پرونده پیچیده شود.

در این خصوص گفته می‌شود حکم کمیته انضباطی هم به سود مظاهری صادر شده اما مسئولان تراکتور آن را برنمی‌تابند و به همین خاطر صبح امروز یک بیانیه عجیب علیه مظاهری دادند و این بازیکن را به تبانی با استقلال متهم کردند!


حالا اما مظاهری در یک استوری اینستاگرامی پاسخ تندی به مسئولان تراکتور داده است.

مظاهری در صفحه مجازی‌اش نوشته است: «با سلام خدمت همه هواداران باشگاه بزرگ استقلال، امروز مطالبی علیه بنده در فضای مجازی منتشر شد که برخود لازم می‌دانم توضیحاتی را ارائه کنم. من طی چند چند وقت اخیر برای اینکه استقلال به حاشیه نرود و مثل همیشه با قدرت فقط روی فوتبالم تمرکز کنم، ترجیح دادم سکوت کنم و هیچ مصاحبه‌ای هم انجام ندادم. ولی متاسفانه بعضی ها از سکوت من سوءاستفاده کردند و حرف‌هایی زدند که سراسر کذب است.»


دروازه‌بان جدید استقلال در توضیح اختلافاتش با تراکتوری‌ها آورده است: «در ابتدا باید بگویم حساب مردم شریف و خونگرم تبریز با مدیرانی که به بازیکنی که یک فصل برایشان زحمت کشیده اتهام تبانی می زنند کاملا جداست. به موقع و با تمام جزئیات بعد از صدور قطعی رای توسط کمیته محترم تعیین وضعیت جواب قاطعی به اتهام این اقایان خواهم داد و امیدوارم آن ها در مراجع قضایی دلایل محکمه پسندی برای متهم کردن اینجانب داشته باشند. از طرفی فردی که اصلا او را نمی شناسم تعهد کاری مرا زیر سوال برد. فقط در جواب او می توانم بگویم می تواند تعهد کاری مرا از مدیر بزرگی مثل سعید آذری و یا مربیان سرشناسی مانند کی‌روش،اسکوچیچ، امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان و یا محمود فکری بپرسد تا متوجه شود همیشه و هرجا که بودم با تمام وجود و صداقت کامل کار کردم.»

سخن پایانی مظاهری نیز با هواداران استقلال است: «در پایان از هواداران بزرگ استقلال می خواهم به هوچی گری عده ای معلوم الحال که خودشان می دانند چه تخلفی مرتکب شدند توجه نکنند و فقط به حمایت از استقلال بزرگ بپردازند که موفقیتش ارزوی همه ما است.»

کد خبر 560327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha