معاون منابع انسانی استاندار تهران با ارائه آمار کارکنان دولت در این استان به کووید-۱۹، از ۲ شهرستان و همچنین ۲ دستگاه به عنوان دارندگان بالاترین آمار ابتلا در این زمینه نام برد.

غلامرضا عباس پاشا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا معاون منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به آمار کارکنان دولتی استان تهران به ویروس کووید-۱۹ اظهار کرد: تاکنون ۱۵ درصد از کارکنان دستگاه‌های دولتی در سطح استان تهران مبتلا به کرونا شده‌اند که آمار دقیق جان‌باختگان و بهبودیافتگان در اختیار وزارت بهداشت است.

معاون منابع انسانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر تهران بهتر از سایر شهرهای استان رعایت می‌شود، اظهار کرد: همین موضوع سبب شده که آمار مبتلایان در شهر تهران کمتر از سایر شهرهای استان تهران باشد.

وی افزود: شهرستان‌های دماوند و ورامین بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در سطح استان دارند که وضعیت آن‌ها قرمز اعلام شده و محدودیت‌های شدیدی اعمال می‌شود.

عباس پاشا در خصوص دستگاه‌های دولتی که شمار مبتلایان آن‌ها بیشتر است، گفت: میزان ابتلا به کرونا در میان کارکنان بانک‌ها و مخابرات به دلیل مراجعات مردمی بیشتر از سایر دستگاه‌هاست.

کد خبر 560217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha