بعد از برکناری مهدی رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، نام چند گزینه برای جانشینی او در این باشگاه مطرح شده است اما برخی از گزینه های محبوب هواداران جایی در میان انتخاب‌ احتمالی وزیر ورزش ندارند.

مديرعامل

به گزارش همشهری آنلاین مهم‌ترین دغدغه هواداران پرسپولیس این روزها تعیین تکلیف هیات مدیره این باشگاه و انتخاب مدیرعامل است. بعد از استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی این باشگاه که با حواشی فراوان اتفاق افتاد گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شد. 

 محمد دادکان که حمایت بسیاری از پیشکسوتان را  هم همراه خود دارد و حمید گرشاسبی که خواسته هواداران پرسپولیس است دو گزینه‌ای هستند که نام‌شان بیشتر از سایر گزینه ها مطرح شده است.  هرچند طاهری و رغبتی و علیپور هم به عنوان گزینه های دیگر ناتم‌شان مطرح شده بود.

با این همه رغبتی عضو هیات مدیره پرسپولیس دیروز رسما اعلام کرد که به هیچ عنوان به دنبال مدیرعاملی این باشگاه نیست و در صورتی که این پیشنهاد هم به او شود آن را رد خواهد کرد. علیپور دیگر عضو هیات مدیره که بعد از انتصابش در این پست نه فعالیتی از او دیده شده و نه اظهار نظر خاصی، شایعه مدیرعاملی‌اش در این باشگاه را تکذیب کرده تا از جمع گزینه های موجود دو مدیرعامل سابه پرسپولیس و محمد دادکان باقی بمانند.

در خصوص دادکان گفته می‌شود بعد از رایزنی‌های برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با او برای قبول مدیرعاملی این تیم ، رییس سابق فدراسیون فوتبال اعلام کرده احتمال همکاری او با سلطانی فر وجود ندارد. در واقع اینطور به نظر می‌رسد که نه وزیر ورزش خواستار حضور او رد راس مدیریت پرسپولیس است و نه محمد دادکان این پیشنهاد را خواهد پذیرفت.

علی اکبر طاهری سرپرست سابق پرسپولیس هم که کارنامه نسبتا قابل دفاعی در زمان حضور برانکو داشت و گزینه محبوب طیفی از هواداران پرسپولیس است در خصوص احتمال مدیرعاملی اش در این باشگاه اعلام کرده از زمان برکناری رسول پناه از مدیریت سرخ‌ها هیچ پیشنهادی به او نشده است. با این حساب و از آنجایی که اعلام شده تکلیف هیا مدیره پرسپولیس ظرف امروز و فردا مشخص خواهد شد طاهری جایی در بین گزینه های احتمالی وزیر ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس نخواهد داشت.

در خصوص حمیدرضا گرشاسبی گفته می‌شود با توجه به درخواست هوادران پرسپولیس در فضای مجازی و محبوبیت سرپرست سابق این باشگاه در میان سرخ‌ها او از بیشترین شانس برای رسیدن به مدیرعاملی پرسپولیس برخوردار است. 

بعد از برکناری رسول پناه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با حمایت از گرشاسبی خواستار بازگشت او به این باشگاه شدند و گرشاسبی هم اعلام کرد که در صورت ارائه این پیشنهاد از آن استقبال خواهد کرد.

گفته می‌شود به دلیل حواشی اخیر پرسپولیس که مسبب اصلی آن مهدی رسول‌پناه بود،وزیر ورزش قصد دارد این بار با انتخاب گرشاسبی از آتش اعتراض هواداران پرسپولیس بکاهد و به نوعی این بار خواسته آنها را عملی کند.

باید منتظر ماند و دید ظرف امروز و فردا وزیر ورزش چه تصمیمی برای فینالیست آسیا خواهد گرفت. تیمی که در فاصله کوتاه مانده تا این مسابقه حساس به قدری در حواشی و مشکلات مدیریتی فرو رفته که تحمل انتخاب اشتباه دیگر از سوی سلطانی‌فر را نخواهد داشت.

کد خبر 560102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha