سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت سهامی عام ثبت شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر صابر فیضی - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران - که در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) در آمفی تئاتر ساختمان شهید قندی سخن می‌گفت با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) افزود: امور مربوط به تبدیل مخابرات به شرکت سهامی عام در اداره ثبت شرکت‌ها انجام و شماره ثبت آن نیز به بورس ارائه شده است.

وی گفت: همچنین تمام اقدامات واگذاری این شرکت به بورس به اتمام رسیده و تمام ایرادات گرفته شده در خصوص اطلاعات این شرکت نیز برطرف شده است و عرضه سهام مخابرات در بورس به نظر سازمان‌های خصوصی‌سازی و حسابرسی که زیر نظر وزارت اقتصاد و داریی هستند بستگی دارد.

فیضی افزود: با ورود به بورس تحول عظیمی را در مجموعه خواهیم داشت و بسیاری از مشکلات موجود و قوانین دست و پا گیر نیز برطرف خواهد شد.

فیضی در خصوص تعیین زمان ورود مخابرات به بورس گفت: در این باره سازمان خصوصی‌سازی باید تصمیم گیری کند و این امر از وظایف شرکت مخابرات نیست.

وی گفت: ۵ درصد از سهام این شرکت برای کشف قیمت در بورس عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه با ورود به بورس و رسیدن به سهم ۵۱ درصدی همه قوانین ساقط و به مجمع واگذار می‌شود گفت: امیدواریم از قوانین خصوصی‌سازی به شکل مطلوب استفاده و وضعیت بهتری را برای کارکنان این شرکت فراهم کنیم.

کد خبر 56005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز