توجه والدین به تربیت فرزندان و قدردانی از نیکوکاری آن‌ها باعث شد یک خانواده آمریکایی اقدام انسان‌دوستانه یک جوان را به شکلی شگفت‌انگیز جبران کنند.

مک‌دونالدز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فکس ۱۳، مادری که برای خرید غذا در ایالت اوهایو به یک رستوران بیرون‌بر (گو ثرو) مک‌دونالدز مراجعه کرده بود متوجه شد کیف پولش را جا گذاشته است.

او که سه فرزند گریان در ماشین داشت به کارمند رستوران گفت تا سفارش او را به دلیل همراه نداشتن کیف پولش لغو کند اما آن جوان صورت حساب را پرداخت و گفت "مشکلی نیست."

برتنی رید، مادر کودکان گرسنه، این اتفاق را در فیس‌بوک خود نوشت و گفت: " این دقیقا همان چیزی است که ما مادران سعی در انجام آن داریم؛ تربیت انسان‌هایی بزرگوار."

او شب هنگام و به همراه همسرش به مک‌دونالدز بازگشت تا پول پسر را برگرداند ولی جوان از پس‌گرفتن آن خودداری کرد و این را کمکی انسان‌دوستانه دانست.

در همین زمان بود که خانم و آقای رید متوجه شدند او در حال پس‌انداز برای خرید ماشین است و تصمیم گرفتند به او کمک کنند؛ به همین دلیل یک حساب خیریه GoFundMe افتتاح کردند و در فیس‌بوک اعلام جمع‌آوری کمک کردند.

این حساب به سرعت شارژ شد و بیش از ۴۵ هزار دلار انعام برای این جوان نیکوکار جمع شد تا "پدر و مادرش متوجه شوند که چه فرزند خوبی پرورش داده‌اند." 

او با این پول می‌تواند یک مرسدس بنز رودستر ۲۰۱۹ خریداری کند.

کد خبر 559745
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha