دستیار یحیی گل‌محمدی تاکید می‌کند که بازیکنان تیم قهرمان غرب آسیا باید مورد تقدیر قرار بگیرند نه این که در خیابان نقد شوند.

حمید مطهری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش سه، حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس معتقد است مدیریت یک باشگاه باید ترکیبی پویا ازرفتار، گفتار، خِرد و توانایی را برای جلو بردن مجموعه خود داشته باشد اما متأسفانه درباشگاه پرسپولیس هیچ یک ازاین ویژگی ها دیده نمی شود.

وی با بیان این حرف ها ادامه می دهد: یک مدیرموفق خودش را درکانون توجه و حواشی قرارنمی دهد و تلاش می کند قدردان زیرمجموعه خود باشد. تیم یا گروهی که با کارسخت، فداکاری و ازخودگذشتگی به فینال لیگ قهرمانان رسیده باید مورد تقدیرقراربگیرد نه آن که به بدترین شیوه ممکن درکوچه و خیابان مورد نقد و اتهام قراربگیرد.

مربی پرسپولیس ضمن اشاره به فایل صوتی و تصویری منتشرشده ازمهدی رسول پناه می گوید: قبل ازهرچیز باید به مردم مازندران اشاره کنم. من افتخارمربیگری درنساجی را داشتم  ودرهمان مدت دوستان خوبی درقائم شهرو این استان پیدا کردم. مردم مازندران شریف، زحمتکش، بی ادعا و به شدت فوتبالی هستند. سرپرست باشگاه پرسپولیس مرتکب اشتباه بزرگی شد و باید ۱۰ باردیگرهم عذرخواهی کند. ازآن گذشته ایشان باید بداند پدریک خانواده مشکلات خانواده اش درکوچه و خیابان جارنمی زند. مدیرموفق و با تجربه باید حفاظت گفتارو مدیریت رفتارداشته باشد که متأسفانه فاقد آن نشان داده است. این ادبیات درشأن مدیریت باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست.

مطهری خاطرنشان می کند: من نمی خواستم به این مسئله ورود کنم یا حرفی بزنم اما مشکلات و حواشی سایه بزرگی روی تیم انداخته و مربیان و بازیکنان پرسپولیس نمی توانند روی کارخود تمرکز کنند و آرامش تیم کاملا به هم خورده است. مدیریت یک باشگاه تهمت نمی زند، علیه مربی و بازیکن خودش درکوچه و خیابان حرف نمی زند و پشت سرآنها غیبت نمی کند. یک مدیرموفق سخت کارمی کند تا تیم موفق باشد اما متأسفانه عکس آن را درپرسپولیس شاهد هستیم.

دستیاریحیی گل محمدی درخصوص جدایی شجاع خلیل زاده می گوید: من با شجاع خلیل زاده درهواپیما که بودیم صحبت کردم. او یک پرسپولیسی متعصب است و بارها با مصدومیت و درد برای این تیم بازی کرده است. او فقط کمی احترام می خواست که این احترام را ازسوی باشگاه ندید و به همین خاطر هم به لیگ ستارگان قطر رفت. ما باید مسئولیت کارها و اشتباهات خود را بپذیریم. باید بدانیم مدیریت درباشگاهی مثل پرسپولیس لحظه ای است و به ثانیه ها وابسته است. یک اشتباه این چنینی می تواند همه معادلات را برهم بزند یا بازیکنان را فراری بدهد. بنابراین شجاع سم نبود، رفتار های سمی شما باعث رفتن او شد. و این نشان از عدم تدبیر و خرد مدیر باشگاه بود.

مطهری درپایان تأکید می کند: هواداران پرسپولیس که با پیروزی تاریخی مقابل النصرخوشحال و شادمان شدند حالا نگران وضعیت تیم محبوب خود هستند. این نگرانی هم ازنظرمن کاملا به جاست و امیدوارم هرچه زودتربا تدبیر، درایت و تصمیمی درست و اصولی مرتفع شود چرا که اینجا اولویت با پرسپولیس و هوادارانش است. خواسته آنها مهم ترازهرچیزی است. درود به شرف بازیکنان با غیرت و هواداران متعصب.

کد خبر 559612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha