جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
۰ نفر

با وجود این که سرپرست باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهارات توهین‌ آمیز خود از مردم مازندران عذرخواهی کرد، اما در اظهارات اخیرش ادعاهایی را مطرح کرده که قابل پیگیری است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، باشگاه پرسپولیس که این روزها باید خود را برای حضور قدرتمند در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند، درگیر حواشی عجیبی شده است. پس از بازگشت تیم از قطر، برخی بازیکنان که از رقم قرارداد خود رضایت نداشتند سعی کردند با مذاکره مشکلات خود را برطرف کنند و باشگاه هم با انعطاف این مسائل را بررسی کرد اما در این میان موضوع شجاع خلیل‌زاده و جدایی‌اش به یک بحران بزرگ بدل شد تا این که واکنش‌های عجیب رسول‌پناه را در پی داشته باشد.

البته موضوع جدایی شجاع خلیل‌زاده فقط بخشی از اختلاف درون باشگاه پرسپولیس است چراکه مسائل و مشکلات مالی و بعضی خواسته‌های عجیب، رابطه بین تیم و باشگاه را  شکرآب کرده است. در این بین انتشار یک فایل صوتی و در ادامه یک ویدئو که به نظر می‌رسد به صورت مخفیانه از مهدی رسول‌پناه ضبط شده، دریای طوفانی پرسپولیس را، متلاطم‌تر کرد. این که چطور و چه کسانی این فایل صوتی و تصویری را ضبط و منتشر کرده‌اند موضوعی است که پرسپولیس اعلام کرده در مراجع قضایی پیگیر آن خواهد بود، اما در این فایل‌ها رسول‌پناه ادعاهایی را مطرح کرده که باید مورد بررسی قرار گیرد.

با شروع فصل نقل‌وانتقالات پیش فصل، حرف و حدیث‌های زیادی درباره نقش یک ایجنت در جذب بازیکن برای پرسپولیس مطرح شد. در آن مقطع در فضای مجازی شایعه شده بود که مدیران برنامه‌ها

یحیی گل‌محمدی تلاش زیادی انجام داده تا بازیکنان جدید مد نظر سرمربی پرسپولیس از طریق او به پرسپولیس ملحق شوند که البته هیچ سندی برای اثبات این شایعات منتشر نشد اما حالا مهدی رسول‌پناه در یک فایل تصویری صحبت از موضوعی می‌کند که بی ارتباط با شایعات مدیر برنامه‌های یحیی گل‌محمدی نیست.

در این فایل تصویری رسول‌پناه درباره دلیل جدایی محسن ربیع‌خواه صراحتا می‌گوید: «چرا ربیع‌خواه را به بیرون انداختند؟ چون گفتند باید پول ایجنتی‌ات (دستمزد مدیر برنامه)   را به من بدهید که او هم نپذیرفته است!» این اظهارات نشان می‌دهد بنا بر ادعای رسول‌پناه، کنار گذاشتن محسن ربیع‌خواه ارتباطی به مسائل فنی نداشته است. اگر این ادعا درست باشد، باید پذیرفت پس سایر بازیکنان جدید پرسپولیس هم از یک کانال خاص به این تیم ملحق شدند. حال سوال این‌جاست چرا مهدی رسول‌پناه که از ارتباط‌های ناسالم خبر داشته، اطلاعات آن را در اختیار نهادهای نظارتی قرار نداده است؟

کد خبر 559545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha