دومین مرحله از پرداخت مطالبات شفر امروز به حساب این مربی حواله شده است.

وینفر شفر

به گزارش همشهری آنلاین دومین قسط ۲۰۰ هزار دلاری از مطالبات شفر هم پرداخت شد تا مجموع پرداختی به این مربی آلمانی از سوی باشگاه استقلال به ۴۰۰ هزار دلار برسد. 

حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با رادیو ایران ضمن تأیید واریز مبلغی از بدهی شفر اعلام کرد تاکنون ۴۰۰ هزار دلار به حساب سرمربی سابق این تیم واریز شده است.


نظری در این گفتگو با بیان اینکه شرایط باشگاه استقلال آنقدر بغرنج بوده و آنقدر اولویت وجود داشته که هنوز بحثی درباره انتخاب مدیرعامل صورت نگرفته است، درباره بدهی استقلال به وینفرد شفر تصریح کرد: ما پس از برکناری مدیرعامل سه اولویت را در نظر گرفتیم.


نظری گفت: کارمان برای کسب مجوز به پایان رسیده است. همچنین طی شش هفت روز آینده پنجره نقل ‌و انتقالات ما به طور قطعی باز می‌شود. دیروز ۲۰۰ هزار دلار به حساب شفر حواله شد. البته با توجه به شرایطی که در انتقال پول ‌ها در سطح بین‌ المللی داریم، مجبور شدیم از راه‌های دیگری این کار را انجام بدهیم. طبیعتا با توجه به اینکه قرار است پول حواله شود، این کار کمی زمان ‌بر است و فکر می‌کنم اکنون این مبلغ الان به حساب شفر نشسته باشد.


عضو هیئت مدیره استقلال گفت: ۲۰۰ هزار دلار هم امروز حواله شد که روی هم ۴۰۰ هزار دلار می ‌شود. تقریبا حدود ۲۰۰ هزار دلار دیگر هم باقی مانده است که طی یکی دو روز آینده کار حواله کردن آن انجام می ‌شود. درباره پول جپاروف و طلب باشگاه پاختاکور هم باید بگویم که دوشنبه یا سه‌ شنبه پرداخت پول را به سرانجام می‌رسانیم تا پنجره نقل ‌و انتقالات باشگاه تا پایان هفته بعد باز شود.

کد خبر 559257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha