دبیر دبیران شورایاری منطقه۱۸ یکی از اولویت‌هایی که همواره خواسته و نیاز شهروندان بوده را افزایش ایستگاه‌های مترو در محله‌ها عنوان می‌کند.

شورا

 عبدالله لطفی می‌گوید: «متأسفانه اکنون شهروندان دسترسی مناسبی به مترو ندارند و باید وقت و انرژی زیادی صرف کنند تا به یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو برسند. از آنجا که سفر با مترو از نظر اقتصادی به صرفه است و باعث خودداری شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه شخصی و جلوگیری از ترافیک، الودگی هوا و... می‌شود، بهتر است مسئولان مربوطه‌ترتیبی اتخاذ کنند که در داخل محدوده شهری منطقه ۱۸ چند ایستگاه مترو ایجاد شود.»
وی اضافه می‌کند: «خوشبختانه با پیگیری مسئولان شهرداری منطقه ۱۸ قرار شده یک ایستگاه از خط ۳ مترو در خیابان شهید منصور عمرانی، جنب بیمارستان درحال ساخت کودکان راه‌اندازی شود، اما اهالی انتظار دارند که نمونه‌ای از این ایستگاه‌های مترو در محله‌هایی مثل یافت‌آباد ساخته شود تا شهروندان در مدت زمان کمتری به مترو دسترسی پیدا کنند.» وی که سال‌هاست به‌عنوان شورایار، مشکلات شهروندان را پیگیری می‌کند، می‌گوید: «وقتی که بخشی از خط آهن تهران– تبریز را به زیر زمین انتقال دادند، ایجاد چند ایستگاه خط مترو در این مسیر مورد موافقت قرار گرفت.»

کد خبر 558778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha