دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
۰ نفر

هیات دولت در جلسه روز ۲۷ مهرماه محمدصادق معتمدیان را به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی کرد.

معتمدیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان، متولد کرمانشاه دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. او قبل از انتخاب به عنوان استاندار خراسان رضوی، استانداری خراسان جنوبی بود و سابقه خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و ستاد دستگاه‌های اجرایی در تهران را در کارنامه خود دارد.

معتمدیان در مدت ۲۲ ماه تصدی خود در استانداری خراسان جنوبی با بررسی میدانی مشکلات، نیازها و شنیدن درخواست‌های مردمی قطار توسعه خراسان جنوبی را ریل گذاری کرد و با حضور مدیران ارشد نظام و مسئولین دولتی در اولین گام اعتبارات خراسان جنوبی را افزایش داد. او با تقویت زیرساخت‌های خراسان جنوبی و هموار کردن بخش‌ها و طیف‌های مختلف استان و منسجم کردن آنها معنای واقعی امید به زندگی را برای مردم خراسان جنوبی به‌ویژه روستائیان و مرزنشینان زنده و مهاجرت معکوس ایجاد کرد.

زدودن محرومیت از چهره چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی با همراهی دستگاه‌های خدمت رسان، انقلاب مسکنی با ساخت بیش از ۲۸۰۰۰ واحد مسکونی، نهضت گلخانه‌ای و گازرسانی، توسعه راه‌های استان و اجرایی شدن آرزوی ۲۰ ساله مردم خراسان جنوبی با کسب اعتبار از صندوق توسعه ارزی کشور برای راه‌آهن بیرجند گوشه‌ای از اقدام‌های معتمدیان در خراسان جنوبی است.  برنامه‌های راهبردی و عملیاتی در جریان پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و رفاهی سبب شد خراسان جنوبی ۵ فصل پیاپی، رتبه اول کاهش نرخ بیکاری را از آن خود کند.

کد خبر 558371

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha