همشهری آنلاین: یک عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: شایعه برکناری استاندار خراسان رضوی جز تضعیف روحیه و اختلال در برگزاری انتخابات دستاورد دیگری به همراه نخواهد داشت.

به گزارش مهر، حسین محمدزاده، نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: تا کنون هیچ دلیلی برای برکناری استاندار خراسان رضوی مطرح نشده است و ما تعجب می‌کنیم چرا این مدیر موفق شایعه برکناری‌اش در سطح جامعه پخش شده و نگرانی‌های بسیاری را به دنبال داشته است و هر روز بایستی نسبت به این موضوع به صدها نفر پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه برکناری استاندار خراسان رضوی در آستانه انتخابات شبهه سیاسی دارد، گفت: این برکناری این شبهه را به وجود می آورد که دولت می‌خواهد در آستانه انتخابات نیروهای مورد نظر خود را در استان‌ها بگذارد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که تنها چند ماه از عمر دولت دهم باقی مانده است بایستی شاهد پراکنده شدن چنین مطالبی باشیم که هیچ‌گونه ارزیابی مثبتی را در بر ندارد.

وی افزود: چنانچه این موضوع تحقق یابد به طور جدی از وزیر کشور برای پاسخ دادن برای علت برکناری استاندار توضیح خواهیم خواست و این طرح از نظر نمایندگان استان خراسان رضوی مردود است.

کد خبر 210317
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز