مربی تیم پرسپولیس معتقد است در شرایطی که بشار قصد جدایی دارد و باشگاه تمایل به حفظ او، باید هرچه سریعتر تکلیف ماندن و یا رفتن این بازیکن مشخص شود.

کریم باقری

به گزارش همشهری آنلاین کریم باقری مربی تیم پرسپولیس کمتر اهل مصاحبه است اما دستیار یحیی گل‌محمدی نسبت به اتفاقاتی که این روزه‌ها در باشگاه رخ می‌دهد انتقاداتی را مطرح کرده که مهم‌ترین آنها در خصوص رفتار با برخی از بازیکنان این تیم است.

حواشی بعد از بازگشت از قطر

متأسفانه بعد از بازی‌هایی که برگشتیم اتفاقاتی رخ داد که همه را نگران کرده و در این بین بعضی‌ها هم بیش از حد مسائل را شلوغ کرده‌اند. باشگاه هم در این بین با چالش بزرگی برای پرداختن پول

برانکو  ایوانکوویچ مواجه شده و آنطور که اطلاع داده‌اند تاکنون بیشتر پول برانکو پرداخت شده و بخشی از این طلب هم باقی مانده که قرار است این هفته پرداخت شود. البته این را هم بگویم در این چند سالی که من در باشگاه بودم، باشگاه پول بازیکن‌ها را می‌دهد اما بازیکنان انتظارشان از باشگاه این است که خیلی بهتر  از این عمل کند و سر حرفش بماند.

  • قول هایی که عمل نشد

متأسفانه باشگاه قول‌هایی می‌دهد و تاریخی برای پرداخت کردن مشخص می‌کند که بازیکنان هم روی آن حساب می‌کنند اما وقتی پولی داده نمی‌شود ناراحتی به وجود می‌آید چون بازیکنان هم انتظار دارند. اما اگر پول نیست حرف‌هایی زده نشود و قول‌هایی هم داده نشود که بازیکن روی آن حساب نکند. این حرف‌ها چند سال است که از سوی مدیریت‌ها زده شده، عمل کنند. باشگاه باید روی حرف‌هایی که زده می‌شود بایستد و قبل از اینکه تیم به آسیا برود به تعهداتش عمل کند تا تیم و بازیکنان با خاطری آسوده به کارشان ادامه دهند. وقتی بدقولی پیش می‌آید و ... این وسط حرف و حدیث‌هایی به وجود می‌آید و بازیکن این وسط می‌ماند که چه کند. به همین دلیل هم چند بازیکن سر تمرین نمی‌آیند و چند بازیکن دیگر هم ساز جدایی سر می‌دهند که در نهایت هم هوادار نگران می‌شود که باید تدابیری را اندیشید تا اوضاع بهتر شود.

واقعاً نمی‌دانم برای این نارضایتی‌ها باید چه اسمی گذاشت و حالا هر چه می‌خواهند اسم آن را بگذارند اما بازیکنان می‌خواهند باشگاه حرفی را که می‌زند روی آن بایستد همین. البته من خودم یکی دو جا شاهدش بودم که مدیریت باشگاه حرفی زده که در تایم‌ها و زمان‌هایی این تعهدات انجام می‌شود اما آن تعهدات انجام نشد. حرف اصلی من این است وقتی باشگاه پول ندارد باید این موضوع را بگوید و در واقع با صحبت بیاید بازیکن را مجاب کند که پول نیست و ...، مطمئناً در این رابطه بازیکن هم مجاب می‌شود و دو طرف خوب همدیگر را درک می‌کنند و بازیکن هم نمی‌آید و ناراضی نمی‌شود و یقه کسی را نمی‌گیرد اما وقتی از جانب مدیریت بدقولی به وجود می‌آید، بازیکن بدبین می‌شود و موجب آن می‌شود که اتفاقات خوبی را شاهد نباشیم.

  • جدایی  بشار رسن

فکر می‌کنم باید خودم را جای آن بازیکن بگذارم. البته در این شرایط هم بازیکن شرایط اقتصادی را درک می‌کند و نمی‌آید دنبال علت بگردد چون شرایط باشگاه و وضعیت اقتصادی جامعه را درک می‌کند. صحبت‌های بشار را در گفت و گویی که با هواداران داشت شنیدم. از یک طرف بشار باید طبق قراردادی که دارد در تیم بماند از سوی دیگر بعد از نمایش خوبی که این بازیکن و دیگر بازیکنان در آسیا داشتند این انتظار وجود داشت که پیشنهاد خوبی برسد و این موضوع برای بشار هم اتفاق افتاد. بشار دوست دارد جدا شود و مدیریت و سرمربی هم خواهان ماندن این بازیکن هستند چون خواهان حفظ قدرت تیم برای ادامه مسابقات و فینال لیگ قهرمانان هستند.

قدرمسلم اگر بشار را بدهند پول خوبی گیر باشگاه می‌آید. من خودم هم شخصاً دوست ندارم بشار جدا شود اما اصل قضیه این است که نباید در این خصوص امروز و فردا شود و جواب دادن به این بازیکن و امروز و فردا کردن برای روشن شدن موضوع درست نیست. باشگاه باید هر چه زودتر تکلیف این بازیکن را مشخص کند و خیلی روشن جواب بدهد تا تکلیف همه چیز را مشخص کند.

آقای گل محمدی در ظاهر نامه زده بود که انصاری و ربیع‌خواه را نمی‌خواهد. بازیکنانی که چند سال در پرسپولیس بودند و افتخار کسب کردند و پای خود را برای پرسپولیس دادند. وقتی مربی هم این بازیکنان را نمی‌خواهد باشگاه باید هر چه سریع‌تر تکلیف آنها را مشخص سازد نه اینکه بازیکنان منتظر روشن شدن موارد مد نظر خودشان از سوی باشگاه بمانند.

  • چالش شجاع خلیل زاده

طبق صحبتی که قبلاً با شجاع داشتم، قرار بر این شده بود که بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ما با هم به باشگاه برویم که شرایطش را مشخص کنیم اما شجاع خودش تصمیم گرفته بود و قراردادش را با باشگاه فسخ کرده بود. در این بین باشگاه حرف خودش را می‌زند و شجاع هم حرف‌ها و ادله خودش را دارد اما در صحبتی که با این بازیکن داشتم فکر می‌کنم احتمال اینکه شجاع در پرسپولیس بماند زیاد است. اگر بازیکنی فصل قبل صحبت کرده و ... من نمی‌توانم در این خصوص حرف بزنم اما یک چیز را مطمئن هستم و باید بگویم که مدیریت باید بازیکن را به باشگاه بکشاند و با او صحبت کند نه اینکه او را به حال خودش رها کند و ...

من در جریان نادری نیستم اما یک چیز را می‌گویم مگر بعد از رفتن بیرانوند و چند بازیکن دیگر نگرانی وجود نداشت اما دیدید که تیم با دقت‌تر در آسیا ظاهر شد. من فکر می‌کنم در این جور مواقع باید به سرمربی تیم اطمینان کرد و در اتفاق‌هایی که به وجود می‌آید باید به سرمربی و کادر فنی تیم اعتماد کرد چون اگر بازیکن و مربی بداند که هوادار پشت او است و از او حمایت می‌کند حتماً اتفاقات خوبی برای تیم رخ خواهد داد چه بسا که قبلاً هم شاهد این اتفاق بوده‌ایم.

کد خبر 558151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha