یکشنبه ۲ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پخش‌کنندگان فیلم در ایتالیا با اکراه با فیلم طنزآمیز جدید "من برلوسکنی را کشته‌ام" روبه‌رو شده‌اند و تهیه‌کنندگان این فیلم می‌گویند آنها به قراردادهای‌شان برای اکران فیلم عمل نکرده‌اند.

به گزارش فرانس پرس، مسئولان استودیوی مستقل "کولپرادو فیلم" می‌گویند: "عنوان فیلم پخش‌کنندگان را ترسانده است. ما با شبکه‌‌‌ای از سینماها در سراسر رم و فلورانس قرارداد داریم، اما آنها در آخرین دقیقه زیر قول‌شان زدند."

در این فیلم یه دنبال یک اعتراض محلی، شخصیت اصلی فیلم در خیابان فردی را نقش زمین می‌کند و می‌‌کشد که معلوم می‌شود، سیلویو برلوسکونی، است که در انتخابات ماه آوریل دوباره به قدرت بازگشت.

در ادامه داستان فیلم پس از مرگ نمایشی برلوسکنی، که در میان ایتالیایی‌ها به نام "ایل کاوالیر" (Il Cavaliere) مشهور است، رشته‌ای از تاملات طنزآمیز در مورد سیاست و رسانه هر در ایتالیای معاصر به نمایش در می‌آید.

در حال حاضر تنها سه سینما در رم، فلورانس و تورین این فیلم را نشان می‌دهد و سینماها در سیسیل و ناپل قرار است از ۲۷ ژوئن نمایش آن را آغاز کنند.

یک فیلم طنزآمیز دیگر در مورد برلوسکنی با نام "ایل کایمانو Il Caimano" در سال ۲۰۰۶ با استقبال بیشتری مواجه شد، شاید به این علت که در آن موقع برلوسکنی بر سر قدرت نبود.

این فیلم که در ۴۰۰ سینما به نمایش درآمد، در آن سال نامزد نخل طلای کن شد و شش جایزه "دیوید دی دوناتلو" را که در حکم جایزه اسکار ایتالیا است را به خود اختصاص داد.

کد خبر 55805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز