شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می‌گوید که هیچگونه پروتکل بهداشتی را نقض نکرده است.

رونالدو

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، چند روز پیش و قبل از دیدار تیم ملی پرتغال مقابل سوئد در لیگ ملت های اروپا بود که فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شده است. با این حال ستاره پرتغالی ترجیح داد که به تورین بازگردد تا دوران قرنطینه را در این شهر پشت سر بگذارد.

در این بین اما گفته شد که کریستیانو رونالدو به قوانین مربوط به قرنطینه احترام نگذاشته و به نوعی آنها را زیر پا گذاشته است؛ موضوعی که درباره برخی دیگر از بازیکنان یووه نیز به گوش رسید. رونالدو اما در یک لایو اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: " می بینید که حال من کاملاً خوب است. علائم مریضی در من مشاهده نمی شود و شب گذشته نیز به راحتی خوابم برد. از همه شما به خاطر حمایت هایتان و تمام پیام هایی که برایم ارسال کردید سپاسگزارم. امیدوارم به زودی به تمرینات و زمین مسابقه بازگردم تا یک بار دیگر از زندگی کردن لذت ببرم.

حالا در تورین ایتالیا  دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارم و باید بگویم که دیگر افراد خانواده در قسمت دیگری از خانه هستند و هیچ ارتباطی بین ما برقرار نیست. "

رونالدو در ادامه گفت: " من تمام زمان خود را در خانه سپری می‌کنند و حالا نیز در حال آفتاب گرفتن هستم. باید بگویم که به همه پروتکل های بهداشتی اعلام شده احترام می‌گذارم و هیچ کدام از آنها را زیر پا نگذاشته ام. شایعات نقض پروتکل های بهداشتی توسط من یک دروغ محض است. "

نقض شیوه نامه بهداشتی توسط رونالدو

کد خبر 557830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha