رئیس دفتر رئیس جمهور درباره نامه رئیس مجلس به روحانی گفت: چنین نامه‌هایی بین ما و سایر قوای و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

محمود واعظی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: همه تخلفات کارمندان در وزارتخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و به دلیل اینکه اعمال نفوذی نشود، کمیته‌ای داریم که بررسی‌های در آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: اتفاق جدیدی رخ نداده و در دولت‌های مختلف مدیرانی که مشکل دارند و تخلفی مرتکب شده باشند را همان ستادی که در نهاد ریاست‌جمهوری است، رسیدگی می‌کند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: سفر آقای ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم، به‌صورت جامع بحث کرده بودند. تحولات منطقه برای ایران و چین مهم است و چین مسائل را جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کند. در مجموع سفر موفقی است و گزارشی که امروز در دولت دادند گشایشی در همه امور ایجاد شده است.

واعظی درباره نامه قالیباف به روحانی درخصوص بودجه گفت: همیشه دولت و مجلس بر سر بودجه تفاهم می‌کنند؛ چیزی که الان می‌افتد این است که چنین نامه‌هایی بین ما و قوای دیگر و نهادهای دیگر بوده اما اینکه اول ما نامه را در رسانه‌ها می‌بینیم و بعد دریافت می‌کنیم عجیب است؛ البته من این نامه را ندیدم.

کد خبر 557351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 61
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عیدالله عباسی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    39 26
    بعضی مسائل را مطرح کردن درسانه به مصلحت نیست خوب سفر آقای ظریف به چین را همه شنیده اند در رسانه ها نیاز نبود شما رسانه کنی آقای واعظی عزیز جناح بندی خوبه ولی تخریب همدیگر کمر کشور را شکسته کسی هم میخواهدکار کند شما شروع میکنید به تخریب کردن چون طرف ازجناح شما نیست اگر در این سفرهاکسی آسیب ببیند آقای قالیباف است شما مسائیل بهداشتی را رعایت کنید تا آسیب نبینید جان شما از هشتاد میلیون شیرینتر است
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    48 3
    هرهفته یه گشایش داریم
  • خیام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    59 1
    نود درصد گشایشارو انجام دادین دمتون گرم ۱۰درصد مردم موندن گشایش پیدا کنن