پرهیز از القای ناامیدی به مردم، شاه‌بیت جملات حسن روحانی و مسوولانش در طول ۷ سال گذشته بوده است. آنان بارها و بارها خواستار پرهیز مسوولان از افزایش ناامیدی‌ها در جامعه شدند ولی گوش شنوایی نبود تا اینکه امروز بسیاری از ناظران از دلسردی جامعه از مسوولان جمهوری اسلامی، چه اصلاح‌طلبان و چه اصولگرایانش سخن به میان می‌آورند.

ربیعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، در همین راستا روز گذشته علی ربیعی در پاسخ به سوالی درباره دانشگاه محل تحصیل دختر حسن روحانی و مطالب مطرح شده از سوی خبرگزاری فارس، رسانه اصلی اصولگرایان و مخالفان دولت در ایران انتقاد کرد و به طعنه گفت که «متاسفانه گویی این روزها قرار است زمین به زمان دوخته شود و هر اقدامی را با تفسیری خاص به جامعه القا کنند! آن هم به بدترین شکل و به شیوه‌ای ناامیدکننده.»

 او همچنین درباره ماجرای دختر حسن روحانی و اختصاص مبالغی به دانشگاه محل فعالیت او برای مقابله با کرونا اظهار کرد:«در مورد خاص دانشگاه شهید بهشتی طرح احداث دانشکده فناوری‌های نوین پس از طی مراحل قانونی و تهیه گزارش‌های توجیهی فنی و اقتصادی اولین ‌بار در سال ۹۱ پس از تصویب لایحه بودجه در مجلس به دانشگاه ابلاغ شد و تاکنون همه ساله در قوانین بودجه سنواتی دارای اعتبار مصوب بوده و آخرین شماره طبقه‌بندی مربوط به قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور بوده است.

با توجه به اعتبار اندک طرح مذکور طی سال‌های گذشته و عدم امکان احداث فضای جدید، فضای دانشکده فناوری‌های نوین در بخش‌های بیمارستانی دانشگاه شهید بهشتی جانمایی شد. در مورد دختر رییس‌جمهوری هم قبلا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توضیح داده‌اند. ایشان طرح نیروی انسانی را براساس تعهدات خود می‌گذراند و اگر بخواهند به هیات علمی تبدیل وضعیت شوند باید مثل همگان در فراخوان شرکت کنند و این فراخوان در منظر دید همگان خواهد بود.

این لیست نشان می‌دهد که به این همه دانشگاه بودجه اختصاص یافته و دانشگاه‌هایی هم هستند که بیشتر از این رقم گرفته‌اند. نباید براساس حدس و گمان و از یک منظر سیاسی مطلبی تحلیلی را بیان کرد، راه شفاف‌سازی از بیان مطالب کدر نمی‌گذرد.» او همچنین متذکر شد:«عده‌ای حتی تمایلی برای به کار بردن جنگ اقتصادی ندارند. با این کار به نوعی ترامپ و جنایت امریکا را تبرئه می‌کنیم. همزمان با افزایش مقاومت باید چهره کریه تحریم‌ها نیز به مردم نشان داده  شود.»

کد خبر 557188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha