مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

بیش از ۴۴ هزار نقطه از عوارض خرابی موجود در سطح معابر پایتخت، از ابتدای فروردین تا ۱۵ مهر ماه امسال مرمت شد.

آسفالت معابر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: طی ۶.۵ ماه سپری شده از سال ۱۳۹۹، بیش از ۴۲۳ هزار تن آسفالت در قالب روکش کلی و همچنین مرمت لکه‌ای معابر پخش و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون در محدوده هر یک از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، به طور متوسط ۱۹۲۵۶ تن آسفالت پخش و اجرا شده است، یادآور شد: در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران، بیش از ۱۲۰ هزار تن آسفالت صرف تراش و روکش معابر بزرگراهی شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اتکا به تولیدات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران سبب صرفه‌جویی ۶۸ میلیارد تومانی در هزینه‌های اجرای طرح شده است.

امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف‌گذاری شده است و مجریان طرح با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را به ویژه از طریق امکان کنترل کیفی این محصول در محل کارخانه در نظر دارند. آمارها نشان می‌دهند که در نتیجه عملکرد این طرح، حجم پیام‌های گلایه‌آمیز شهروندان در ارتباط با مشکلات روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است.

کد خبر 556935
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha