یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۵ - ۱۱:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه قرآنی طوبی با هدف ترویج فرهنگ‌ قرآن و نشر معارف عمیق آن، امکان ختم گروهی قرآن کریم در اینترنت را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری کاربران می‌توانند با مراجعه به این آدرس در یکی از گروههای ختم قرآن که با ظرفیتهای 240، 120، 60، 30 و 15 نفره به صورت اینترنتی، ثبت نام کند و پس از تکمیل ظرفیت طبق برنامه، گروه به قرائت قرآن خواهد پرداخت.

افرادی که در یکی از شبکه ها عضو می‌شوند می‌توانند دوستان و آشنایان خود را به این سایت معنوی دعوت کرده و طبق توافقنامه سایت، بخشی از ثواب قرائت قرآن به افراد معرف در این شبکه خواهد رسید، لذا کاربران می‌توانند شبکه‌ای از دوستان قرآنی خود  تشکیل داده و از این طریق به توسعه ارتباط قرآنی بپردازند.

براساس این گزارش، میزان قرائت قرآن در تمامی گروه‌ها نیم حزب بوده که معادل دو صفحه است و در این طرح ، قرآن کریم به 240 بخش (نیم حزب) تقسیم شده و اگر فردی در گروه 240 نفره ثبت نام کند روزانه یک بار قرآن توسط کل گروه قرائت خواهد شد و در پایان 240 روز، هر فرد یک بار قرآن را به صورت کامل قرائت کرده و قرآن کریم نیز 240 بار قرائت می‌شود.

کد خبر 5553

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز