همشهری آنلاین: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم , بزرگترین رویداد قرآنی ایران چهارم مهرماه در محل مصلی امام خمینی (ره) گشایش می یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، این نمایشگاه 25 روزه با عرضه محصولا‌ت متنوع فرهنگی , آموزشی‌, پژوهشی، نرم افزار و فضای نمایشگاهی در نوع خود بی نظیر است.

بخش های پیامبر اعظم (ص ) , هنر ترجمه قرآن به زبانهای مختلف , پژوهش دانشگاهی , نشر الکترونیک , قصص و بین‌الملل قرآن کریم , طرح قرآن و دفاع مقدس , حجاب , جوان , نشر و فروش محصولا‌ت فرهنگی و موسسات و مراکز دولتی و مردمی از جمله بخش های این نمایشگاه است.

در نمایشگاه امسال 150 ناشر برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کردند که تاکنون از این تعداد برای 120 ناشر مجوز حضور در نمایشگاه صادر شده است.

در بخش الکترونیک نیز 70 ناشر شرکت خواهند کرد و قرار است امسال آثار الکترونیکی مورد داوری قرار بگیرد و برترینهای آن در جشنواره نرم افزارهای ممتاز قرآنی معرفی شوند.

در حاشیه این نمایشگاه همچنین برنامه هایی چون برگزاری جشنواره سبک های آموزشی , معرفی برترین دانشگاهها , قدردانی از خادمان و فعالا‌ن قرآنی در روز چهاردهم ماه مبارک رمضان , برگزاری 10 نشست تخصصی در رابطه با آموزش قرآن و راه اندازی 10 پایگاه اطلا‌ع رسانی برای راهنمایی و اطلا‌ع رسانی به مردم تدارک دیده شده است.

کد خبر 4733

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز