تهیه‌کننده سریال «نجلا» با اشاره به اینکه زمان دقیق آغاز پخش این مجموعه هنوز مشخص نیست، در عین حال تأکید کرد سریال همزمان با دهه آخر صفر روی آنتن می‌رود.

سریال نجلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «نجلا» درباره زمان قطعی آغاز پخش این مجموعه از شبکه سه سیما گفت: زمان قطعی آغاز پخش را شبکه مشخص می‌کند اما طبق هماهنگی‌ها احتمال دارد پخش سریال با دهه آخر صفر همزمان شود.

وی درباره مضمون اربعینی «نجلا» و تأثیر تعویق پخش آن بر ارتباط با مخاطب افزود: اگر سریال از دهه آخر صفر آغاز شود و بعد از اربعین بیفتد باز هم این ظرفیت را دارد که مخاطب را جذب کند چون درام عاشقانه است. این سریال در لایه‌هایی از قصه به اربعین می‌پردازد. به هر حال ما تلاشمان را کردیم و «نجلا» یک کار مناسبتی و متعلق به امام حسین(ع) است و شاید عرف تلویزیون تولید این سریال‌های بزرگ مناسبتی نباشد.

سعدی درباره سختی‌های تولید این سریال توضیح داد: سریال لوکیشن‌های متعدد دارد، هزینه‌های سنگینی داشت، اکسسوار داشتیم و تلاش کردیم نتیجه کار خوب از آب دربیاید و مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. به ویژه که کار کردن در شرایط کرونا واقعاً سخت بود. الان هم عوامل در جنوب کشور هستند، کار تولید ادامه دارد و بیشترین مشکل گرمای هواست.

کد خبر 555227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha