فرماندار مشگین‌شهر گفت: در پی بارش باران و جاری شدن سیل، بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی اماکن، مزارع و باغ‌های این شهرستان استان اردبیل خسارت وارد شد.

سیلاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اکبر صمدی ظهر امروز (۱۴ مهر) در بازدید از محلات و روستاهای تابعه شهرستان مشگین شهر که در اثر وقوع سیل دچار خسارت شده بودند اظهار کرد: در اثر بارش شدید باران در روز گذشته  بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی اماکن، مزارع و باغات این شهرستان خسارت وارد شد.

وی افزود: بارش ۳۳ میلی‌متر در کمتر از یک ساعت باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارات عمده‌ای به بخش‌های مختلف از جمله مسکونی، تجاری، پل‌ها و ابنیه‌ فنی در محلات سطح شهر و روستاهای تابعه شده است. در حال حاضر آب شرب ۲ روستا و برق ۳ روستا قطع است که اکیپ‌های امدادی و خدماتی مشغول رفع این مشکلات هستند.

فرماندار مشگین‌شهر ادامه داد: ستاد مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده‌باش بوده و اعضای این ستاد مشغول خدمت‌رسانی به اهالی هستند. بیش از ۱۰۰ منزل مسکونی و تجاری در سطح شهرستان تخریب شده و در دشت پریخان از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین شهر خسارت قابل توجهی به زیرساخت‌های روستایی وارد شده است.

بارش برف ارتفاعات شهرستان را سفیدپوش کرده و اهالی شهرستان به دلیل کاهش محسوس دمای هوا به استفاده از لوازم گرمایشی روی آورده‌اند.

کد خبر 554883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha