مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه هیچ سفره‌خانه سنتی در استان اجازه عرضه قلیان ندارد، گفت: با قلیانسراهایی که به صورت زیرزمینی فعالیت کنند برخورد می‌شود.

قلیان سرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید محمود موسوی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: محدودیت فعالیت برخی از اصناف مانند آرایشگاه ها، تالارها و قلیان سراها را داریم. همه اصناف موظفند شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و رعایت موارد بهداشتی در پاساژها الزامی است. برخی مراکز خرید برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بیش از ۱۰۰ میلیون هزینه کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف زنجان بر لزوم بازرسی و نظارت جدی بر واحدهای صنفی و خدماتی در استان تاکید کرد و یادآور شد: با برخی قلیانسراها هم که به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کنند، برخورد می‌شود. در حال حاضر هیچ سفره‌خانه سنتی در استان اجازه عرضه قلیان ندارد و اگر عرضه حتی زیرزمینی هم باشد، ما برخورد می‌کنیم.

موسوی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر فعالیت مجتمع‌های تجاری افزود: اگر مراکز خرید بهداشت را رعایت نکنند پلمب می‌شوند و اگر صنفی شیوه‌نامه‌های ابلاغی را جدی نگیرد برخورد خواهد شد.

کد خبر 554722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha