شادی گل عیسی آل کثیر در بازی برابر پاختاکور با برخی سوءبرداشت‌ها همراه بوده است که باعث شده ای اف سی از مسئولان پرسپولیس در این خصوص توضیح بخواهد.

آل كثير

به گزارش همشهری آنلاین شادی گل عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در بازی برابر پاختاکور حاشیه ساز شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمال نژاد پرستی در بازی سرخپوشان مقابل  پاختاکور را مورد بررسی قرار داده و شادی گل آل کثیر هم مورد اتهام قرار گرفته است.  ای اف سی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص   شادی آل کثیر در بازی با پاختاکور ازبکستان توضیح خواسته است و مسئولان باشگاه پرسپولیس مدارک لازم را برای ای اف سی آماده کرده اند و روز جمعه این مدارک ارسال خواهد شد.

مسئولان پرسپولیس در مدارکی که قرار است برای ای اف سی بفرستند ، فیلمی از شادی های بعد از گل عیسی آل کثیر در بازی هایی  که برای صنعت نفت گلزنی کرده است قرار داده اند . همچنین پرسپولیسی ها مدعی شده اند که آل کثیر در بازی با تیم الشارجه هم وقتی گل زده است این حرکت را انجام داده است و شادی گل مهاجم شان ارتباطی به اربک ها ندارد.

خود عیسی آل کثیر هم در خصوص شادی گلش اعلام کرده  « من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم‌های کوچکی دارد. از سال‌های قبل، گل که می‌زدم به افتخارش، چشم‌هایم را مثل او می‌کردم، همین.»

کد خبر 553908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha