پرسپولیس موفق شد با دوگلی که در نیمه دوم به ثمر رساند با شکست پاختاکور راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

ال

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در روزی که مصمم به صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود خیلی زود و با اخراج مارشاپیوف ستاره پاختاکور سوار بر بازی شد و با ارائه یک بازی پرحوصله تیم ازبکی را شکست داد. کمال کامیابی نیا که حضورش در ترکیب ثابت سرخها کمی تعجب برانگیز بود تمام اخراج های دوران حضورش در پرسپولیس را با اخراج مارشاپیوف در نیمه اول جبران کرد تا در نیمه دوم پاختاکوری ها همانطور که پیش بینی میشد روی دو حرکت عالی دفاع راست و چپ پرسپولیس، دروازه خود را باز شده ببینند. 

عیسی آل کثیر با زدن دو گل ستاره بی چون چرای سرخها در این بازی بود. مهاجم پرسپولیس در این دیدار نشان داد که چه چارچوب شناس قهاری است. پرسپولیس با صعود به مرحله نیمه نهایی باید شنبه به مصاف النصر عربستان برود. 

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا- فصل ۲۰۲۰

چهارشنبه: ۹۹/۰۷/۰۹ ؛ ساعت ۲۱:۱۵

استادیوم: جاسم بن حمد- دوحه قطر/ بدون تماشاگر

داور: ادهم مخادمه(اردن)/ کمک‌ها: احمد الرعال و محمد مصطفی/ داور چهارم: دیلان پریرا(سریلانکا)/ داور ویدئویی: علی صباح(عراق)؛ کمک داوران ویدئویی: هنا هتاب(سوریه) و محمد امیرول(مالزی).

پرسپولیس ایران

حامد لک

محمدحسین کنعانی‌زادگان

شجاع خلیل‌زاده

سیامک نعمتی

سعید آقایی

کمال کامیابی‌نیا

احمد نوراللهی

بشار رسن(۶۷- امید عالیشاه)

احسان پهلوان

وحید امیری

عیسی آل‌کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

پاختاکور ازبکستان

الدوربک سویونوف

فرخ سایفی‌اف

ایگور کریمتس

آنزور اسماعیل‌اف

خوجی‌اکبر علی‌جانف

عادل‌جان خاموربکوف

سردار سابیرخودجائف

داستونبک خامداموف

جلال‌الدین ماشاریپوف

ارن دردیوک

دراگان چران

سرمربی: شوتا آرولادزه

اخراج

جلال‌الدین ماشاریپوف(۱۷) از پاختاکور

شرح گل

پرسپولیس ۱ - پاختاکور صفر (دقیقه ۴۹: عیسی آل‌کثیر): کنعانی‌زادگان از میانه زمین با پاس در عمق سیامک نعمتی را که از جناح راست نفوذ کرده بود، راه انداخت تا این مدافع پیشتاخته ارسال زمینی دقیقی به محوطه جریمه پاختاکور بفرستد و عیسی آل‌کثیر دروازه ازبک‌ها را با شوت سرضرب باز کند.

پرسپولیس ۲ - پاختاکور صفر (دقیقه ۶۶: عیسی آل‌کثیر): سعید آقایی با نفوذ از سمت چپ محوطه جریمه پاختاکور پاس در عمق پهلوان را گرفت و سانتز زمینی بی‌نقصی فرستاد تا عیسی آل‌کثیر با ضربه تمام کننده عالی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد خبر 553670

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha