شمیرانات در شمال شرق تهران بزرگ در میان کوه‌های مرتفع رشته کوه البرز مرکزی محصور شده و از آب وهوا و طبیعت بکر و سالم برخوردار است.از گذشته سرشت پیشینیان عجین با اعتقادات است.

لواسان زيبا

 مردمی صادق و خالص دارد. مردمی که از اوان تولد راه ایمان به اسلام و اهل‌بیت(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند و افراد باایمان، شجاع و ظلم ستیز را در دامن خود پرورش می‌دهند که در جبهه جنگ علیه بیگانگان با شجاعت تمام و به تأسی از مولایشان امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) نقش مؤثر داشته‌اند. مردمی که فرزندان رشید و برومندی را به انقلاب اسلامی و مردم، هدیه و ‌خون پاکشان را در صیانت از امنیت این آب و خاک تقدیم کرده‌اند.  
نگین سبز شمیرانات بخش گسترده‌ای از آب آشامیدنی شمال و شمال شرق تهران بزرگ را تأمین می‌کند و مردمان آن با اراده‌ای فولادین توانسته‌اند پیشرفت‌های چشمگیری در جنبه‌های اجتماعی و در زمینه‌های مختلف و چه بسا نخبه‌پروری داشته باشند.  
شمیرانات چشمه‌سارهای بسیار گسترده و چشم‌اندازهای متنوعی دارد و با طبیعت زیبا و بکر خود دیده هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند و همین موجب شده که گردشگران بی‌شماری در ایام تعطیل به بخش قصران مراجعه کنند و متأسفانه این نوع گردشگری در چنین منطقه‌ای با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم معارضاتی دربردارد که طی سال‌های اخیر سعی در رفع آنها داریم.  

کد خبر 553518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha