با بررسی نتایج نظرخواهی ۷ تحلیل‌گر در زمینه پیش‌بینی شاخص امروز بورس تهران، در خواهیم یافت که تنها یک نفر از آنها وضعیت بورس را صعودی ارزیابی می‌کند.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، با بررسی نتایج نظرخواهی ۷ تحلیل‌گر در زمینه پیش‌بینی شاخص امروز بورس تهران، در خواهیم یافت که تنها یک نفر از آنها وضعیت بورس را صعودی ارزیابی می‌کند.

بر اساس این گزارش سه نفر از تحلیل‌گران بر این باورند که سیر نزولی دیروز شاخص بورس تداوم خواهد یافت. بقیه نیز وضعیت متعادلی برای شاخص امروز بورس پیش‌بینی می‌کنند.

در تحلیلی کلی به نظر می‌رسد که فعالان بورس نسبت مداخلات خارج از بورس، تغییر پی‌در پی‌قوانین ناراضی  و با احتیاط و محافظه‌کاری بیشتر به فعالیت می‌پردازند. در کنار این احتیاط، سرکشی‌های دلار در روزهای اخیر سبب افزایش ریسک در بورس شده است، این امر  به همراه تداوم جو واهمه از پیامدهای اجرای مکانیزم ماشه توسط آمریکا، موجب کاهش گسترده حقیقی‌ها درصف خرید سهم در روزهای اخیر شده است.   با توجه به نکات طرح شده بعید به نظر می‌رسد عرضه سهام ارزنده کامودیتی‌ها، یا ارائه گزارش فصلی شرکت‌های صادرات محور- به ویژه اینکه این شرکت‌ها مجوز فروش ارز حاصل از صادرات در بازار آزاد را کسب کرده‌اند - نیز بتواند جو تشویش و نگرانی بازار را فرو بریزد.

کد خبر 552798

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 23
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    54 20
    پیشنهاد می دهم بورس را به دو بخش تقسیم کنید تالار ورودی های قدیم مثلا تا زمان دعوت دولت و تشویق مردم به بازار و تالار ورودی های جدید که مبتدی و کلا در زیان هستند اصلا معاملات از تاریخ مرداد ماه تا کنون مربوط به تازه وارها که در ضرر هستند را یا باطل یا زیانشان را صفر کنید تا ملت مجددا به بورس اعتماد و در مقابل نظام نایستند
  • گمنام GB ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    93 15
    خدا خیرتون نده با این بورستون ما رو بدبخت کردین
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    96 7
    من که از سن 20 سالگی هر ماه بیشترین قسمت درامدم را پس انداز کردم حالا درسن 45 سالگی پول و پس اندازم هیچ ارزشی ندارد بورس هم همین جور است فقط دکان جیب مردم را خالی کنند