بازار سهام امروز یک‌شنبه ۶ مهرماه با افت سنگین همراه بود و شاخص کل با کاهش ۴۳ هزار و ۳۸۵ واحد بر روی عدد یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴۳ هزار و ۳۸۵ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۷۳۶ واحد منفی به رقم ۴۰۷ هزار و ۷۳۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز  ۵۱۹ هزار و ۸۷۲ معامله به ارزش ۶۴ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۵۱ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۹۵۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار  ۳۳۹ هزار و ۶۸۷ معامله انجام داده‌اند که ۲۸ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، بانک دی و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشتند.

کد خبر 552647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha