بازار سهام امروز یک‌شنبه ۶ مهرماه را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۴۱ هزار واحد وارد کانال ۱.۵ میلیون واحد شد و بر سکوی یک میلیون و ۵۷۴ هزار واحد نشست.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۲ شاخص کل با ۴۱ هزار واحد افت رقم یک میلیون و ۵۷۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۹۰۲ واحد منفی به رقم ۴۰۸ هزار و ۵۶۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۳۵ هزار و ۷۰۶ معامله به ارزش ۳۱ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۱۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۹۸۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۴۰ هزار و ۶۸۴ معامله انجام داده‌اند که ۱۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، بانک دی و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشت.

کد خبر 552564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha