محسن حاجی‌میرزایی گفت: دانش‌آموزانی هستند که پیش از بازگشایی مدارس به کرونا مبتلا شده‌اند و ابتلای آنان ارتباطی به بازگشایی مدارس نداشته است.

محسن حاجی میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آمار دانش‌آموزان مبتلا به کرونا چه تعداد است، گفت: هیچ گزارش رسمی مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان در مدارس پس از بازگشایی مدارس از تاریخ ۱۵ شهریورماه وجود ندارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: البته هستند دانش‌آموزان زیر ۱۸ سالی که مانند سایر افراد جامعه پیش از بازگشایی مدارس به کرونا مبتلا شده‌اند ولی ابتلای آنان ارتباطی به بازگشایی مدارس نداشته و ابتلای دانش‌آموزان در گزارش‌های وزارت آموزش و پرورش و در گزارش‌های وزارت بهداشت نیامده است.

کد خبر 552404

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 56
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    36 0
    با تصمیم نابخردانه ایشان خدا میداند که چقدر انسان به این بیماری مبتلا شده اند . خودم در مدرسه فرزندم شاهد بودم که هیچ فاصله اجتماعی اصلا ممکن نیست و بچه های معصوم از سر ناآگاهی و سرخوشی کودکی و جوانی چسبیده به هم میخندند و بیماری را براحتی به همم منتقل میکنند . خدا از سرت نگذرد آقای وزیر . فکر کردی با انکار ، میشود به خدا کلک زد . خلق را میفریبی . خدا را چه ؟
  • مجید IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    49 5
    سلام برای جناب وزیر بسیار متاسفم در مدرسه ما در شهر تهران مدیر مبتلا شده دو تن از همکاران که قبلا کرونا گرفته بودند باز هم مبتلا شدند. خود من در جلسه ای که روز ۱۱شهریور در مدرسه برگزار شد از همکاری که علایم داشت درگیر کرونا شدم بهتر است جناب وزیر دست از این همه فرافکنی بردارد و برای حفظ جان کادر مدرسه و دانش آموزان مدارس را تعطیل کند. واقعا برای خودم متاسفم که در اینگونه سیستم بیماری معلم هستم.