مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از سرمایه‌گذاری برای تولید انرژی‌های پاک خبر داد.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، سعید خال در بازدید مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از بخش‌های مختلف بهشت زهرا(س)، گزارشی در خصوص اقدامات زیست محیطی صورت گرفته طی سال‌های اخیر در بهشت زهرا به ویژه در بحران کرونا ارائه کرد.

سعید خال با اشاره به تمرکز و سرمایه‌گذاری سازمان بهشت زهرا(س) بر تولید انرژی‌های پاک و کم هزینه، گفت: ما آمادگی داریم تا در خصوص تولید و مصرف انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر با هدف توسعه پایدار و حفظ محیط زیست، با اداره کل محیط زیست شهرداری تهران همکاری گسترده‌ای داشته باشیم.

شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران نیز با تقدیر از اقدامات مدیرتی و بهداشتی سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا، گفت: از ویژگی‌های بیماری کرونا ناشناختگی، غیرقابل پیش‌بینی و مبهم بودن آینده آن است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا در حوزه‌های زیست محیطی، بهداشتی و مراقبتی با درایت و حساب‌شده عمل کرده و از سازمان‌های پیشرو در شناخت ابعاد بحران بوده و در مقایسه با دیگر کشورهای جهان بسیار موفق عمل کرده است.

انصاری با اشاره به عملکرد و ماهیت ذاتی بهشت زهرا(س) که سازمانی خدمات‌رسان به شهروندان است و روحیه بالایی در همدلی و همکاری در موضوعات مختلف از خود بروز و ظهور می‌دهد، گفت: هر دو طرف آمادگی لازم در جهت گسترش فعالیت‌ها در حوزه مدیریت منابع انرژی و تحول به سمت و سوی توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست را دارند و اداره کل محیط زیست شهرداری تهران آمادگی دارد در موارد مربوط به بهینه‌سازی مصرف انرژی و توسعه پایدار با سازمان بهشت زهرا(س) همکاری‌های دوجانبه خود را گسترش دهد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از مرکز مانیتورینگ، پژوهشکده و کتابخانه تخصصی، تصفیه‌خانه آب مجتمع عروجیان و سالن‌های تطهیر بازدید کرد.

کد خبر 552281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha