همشهری آنلاین: مجلس اعیان انگلیس پنج ویدئوی جدید روی یوتیوب گذاشته است، به این امید که چهره‌اش را به عنوان محلی برای چرت زدن پیرمردان ثروتمند ترمیم کند.

به گزارش آسوشیتدپرس این ویدنوهای غیررسمی که از روز جمعه 13 ژوئن (24 خرداد) بر روی کانال پارلمان در یوتیوب قرار گرفته است، تورهایی مجازی از ساختمان پارلمان انگلیس را ارائه می‌دهد.

به گفته بارونس هیمن رئیس مجلس اعیان این ویدئوهای جدید سعی دارند چهره‌ای نرم‌تر از مجلس علیای انگلیس ارائه دهند، و دسترسی بیشتری به آن را برای بینندگان جوان فراهم آورند.

او افزود: "این ویدئوها بیانگر وجود تنوع و تخصص در مجلس اعیان هستند، و ما امیدوارم به این ترتیب با برخی از کلیشه‌های قدیمی در مورد اعضای این مجلس مقابله کنیم."

این ویدئوها با تمرکز بر تنوع موجود در این مجلس ، بر حضور زنان و اقلیت‌ها در آن تاکید دارند که باعث شده است این مجلس در طول 50 سال گذشته فراگیری بسیار بیشتری پیدا کند.

این ویدئوها با پرهیز از تاکید بر سنت و نقش اعیان و اشراف در تاریخ انگلیس، از موسیقی معاصر و مصاحبه‌های سریع و کوتاه استفاده می‌کنند. بسیاری از نوجوانان اغلب دیدگاه‌هایی منفی نسبت به سیاستمداران ابراز می‌کنند و می‌پذیرند که در مورد نحوه عمل قانونگذاران سردرگم هستند.

اوون ویلیامز سخنگوی مجلس در این باره می‌گوید: "ما سعی کردیم که افراد جوانتر و افرادی را که ممکن است به سیاست علاقه‌‌ای نداشته باشند، درگیر کنیم. ما از این لحاظ به یوتیوب روی آوردیم که برای افراد خارج از حوزه نخبگان سیاسی جاذبه دارد."

مجلس اعیان انگلیس پیش از این  وب‌سایت "اعیان بلاگ"  "Lords of the Blog" را به راه انداخته بود که به اعضای مجلس اعیان اجازه می‌دهد افکارشان را با عموم مردم در میان بگذارند.

کد خبر 55201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز