پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

یک فرد ۳۵ ساله که در شهرستان میناب گروگان گرفته شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان آزاد شد و چهار گروگانگیر دستگیر شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، فرمانده انتظامی هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی با تهدید سلاح توسط سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان میناب و متواری شدن آدم‌ربایان، مراتب به صورت ویژه در دستور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: ربایندگان برای برقراری ارتباط با خانواده گروگان از خط تلفن متعلق به یکی از کشورهای همسایه استفاده و برای رهایی فرد ربوده شده از خانواده وی تقاضای مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان کرده بودند. کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل دو اکیپ مجرب، مخفی‌گاه و محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی کردند.

سردار جعفری اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی ضمن شناسایی چهار نفر از عاملان و رابطان آدم‌ربایی، در دو عملیات جداگانه متهمان را دستگیر و فرد ربوده شده را در سلامت کامل از چنگ آدم‌ربایان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، انگیزه آدم ربایی آدم‌ربایان را طلب حساب معامله مواد مخدر عنوان کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 551957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha