مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

دادستان جیرفت گفت: پس از ورود دادستانی و هماهنگی‌ با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، اداره آب منطقه‌ای و اداره کل فرودگاه‌ها، زمین‌های حاشیه فرودگاه جیرفت سنددار می‌شود.

حسین سلامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسین سلامی در دیدار مسئولان قضایی جیرفت با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بر ضرورت ساماندهی پرونده‌های کلان بانکی که در اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا در اداره ثبت اسناد در حال اجراست، تاکید کرد و گفت: این اقدام موجب بازگشت تسهیلات بانکی و سرمایه مردم به بیت المال می‌شود. تسریع در صدور اسناد رسمی اراضی ملی به ویژه در بحث منابع طبیعی جنوب استان کرمان یک ضرورت مهم است که مسئولان امر باید در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

رمضان حقانی، سرپرست دادگستری شهرستان جیرفت هم گفت: اداره ثبت اسناد و املاک با تثبیت و صدور اسناد مالکیت اراضی ملی نقش مؤثری در پیشگیری از دخل و تصرف در این اراضی و تضییع حقوق بیت المال دارد.

همچنین علی محمودی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بیان کرد: در بحث کاداستر اداره ثبت جیرفت خوب عمل کرده است. این موضوع یکی از برنامه‌های مهم سازمان ثبت است و هفتگی از طریق ویدئوکنفرانس با همکاران جلسه برگزار می‌شود. بخش زیادی از اراضی منابع طبیعی در جیرفت سند تک‌برگ گرفته‌اند اما همچنان میزان ۴۰۰ هزار هکتار سند تک‌برگ ندارند.

کد خبر 551575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha