مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

پیکر ستوان‌یکم شهید هادی رئیسی که در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، در بم تشییع شد.

تشییع پیکر شهید هادی رئیسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار عبدالرضا ناظری  در مراسم‌ تشییع پیکر شهید هادی رئیسی ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار اظهار کرد: شما مردم شهیدپرور بم یکی دیگر از جوانان غیور خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردید. یکی از سرمایه‌های دوران دفاع مقدس تقدیم شهید است که هرچند وقت یک‌بار فضای شهرها را معطر می‌کنند، این سرمایه‌گذاری سبب شده که دشمن جرات تجاوز به کشور ما را به خود نداده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: امنیتی که امروز در کشور ما باوجود شیطنت‌های دشمن وجود دارد مرهون خون شهدای والامقام است، این‌ شهید عزیز جزء نیروهای مخلص، شجاع، پاکدست و فداکار نیروی انتظامی بود البته اخلاص نیروهای ما از روزهای ابتدایی دفاع مقدس تا امروز ادامه داشته است. اشرار مسلح با فکر مال‌اندوزی در حال گرفتن جان نیروهای ما هستند، نیروی مقتدر انتظامی از دورترین نقاط مرزی تا مراکز استان‌ها بااقتدار ایستاده است و اجازه ناامنی نخواهد داد.

وی اظهار کرد: شهدای ما بافرهنگ و مکتب سیدالشهدا بزرگ‌شده‌اند و کسی نباید ما را از شهادت بترساند. خانواده‌های معظم شهدا از ما مقاومت و ایستادگی می‌خواهند، شهید سلیمانی به ما درس ایثار، ایستادگی و شجاعت داد و ما باید به‌خوبی درس پس دهیم. اگر شهدای ما در برابر این اشرار ازخدابی‌خبر نایستند ما این امنیت و آرامش را نخواهیم داشت. نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب با عزمی راسخ به دنبال تأمین امنیت و یکی از برنامه‌های ما ایمن‌سازی کویر است. درخواست بنده از دستگاه قضایی این است که این افراد را در مقابل دیدگان مردم به سزای عملشان برساند.

شهید هادی رئیسی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج شامگاه دوشنبه ۳۱ شهریور در منطقه نگین فهرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 551371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha