همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و سالگرد مقاومت و استقامت مردم کشورمان برای دفاع از تمامیت ارضی کشور مسابقات بازی های برخط موبایلی « چهل بُرد» با جوایز ویژه از سوی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

رسانه

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین آشنایی جوانان و نوجوان با فداکاری های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و  حمایت از تولیدات داخلی در عرصه فناوری اطلاعات و معرفی بازهای داخلی به علاقه مندان به بازی های موبایلی، مسابقات برخط موبایلی « چهل بُرد » برگزار می شود. رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات با بیان این مطلب درباره نحوه اجرای مسابقه توضیح می دهد:« در این مسابقه سه بازی ایرانی به نام های «شاهین»،«هشتمین حمله ۲» و «ارتش سرخ» به صورت برخط بر روی موبایل قابلیت بازی دارند، انتخاب شده اند.»
به گفته «پوریا سیم چی » تمامی مشخصات بازی به همراه راهنما ، عکس ها و ویدئوها برای راهنمایی بازیکنان و علاقه مندان در سایت۴۰bord.farhangsara.ir  موجود است. علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر فرصت  بازی دارند.
همچنین رئیس فرهنگ سرای فناوری اطلاعات درباره جوایز ویژه این مسابقات افزود:« به ۴۰ نفر از شرکت کنندگانی که در این مدت بیشترین امتیاز را کسب کرده اند، به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می شود. سه نفر اول در هر بازی نیز  جایزه ویژه دریافت می کنند.»
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۲۵ تماس بگیرند  یا از صفحه اینستاگرام فرهنگ سرا به نشانی itfarhangsara بازدید کنند.

کد خبر 551029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha