همشهری آنلاین: بر اساس تحقیقی که به تازگی انجام شده است، شهروندان آمریکایی که در رقابت‌های انتخاباتی از اظهارات سیاسیون رضایت ندارند، بیشتر به اینترنت جذب شده‌اند.

خبرگزاری آلمان از واشنگتن گزارش داد، موسسه پیو اینترنت (Pew Internet) و آمریکن لایف پراجکت (American Life Project) تقریبا 30 درصد شهروندان بالغ آمریکایی به این دلیل از اینترنت استفاده کرده‌اند که مطالب فیلترنشده برای مثال مناظره‌ها، مواضع احزاب و متن سخنرانی‌ها را خودشان بخوانند.

بر اساس این تحقیق، 10 درصد این افراد از پرتال‌های اجتماعی همچون Facebook و MySpace برای فعالیت‌های سیاسی استفاده کرده‌اند. 35 درصد هم از YouTube و دیگر پورتال‌های ویدیویی استفاده کرده‌اند تا فیلم‌های سیاسی را در جریان رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ببینند.

کد خبر 55078

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار