انتشارات بلومزبری انگلیس اعلام کرده قصد دارد کتابی حاوی تصاویر و پرتره‌های نقاشی‌شده از قهرمانان سلامت چاپ کند.

تشکر از قهرمانان سلامت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، بوکسلر گزارش داد از ماه مارس سال گذشته که دولت انگلیس وضعیت قرمز اعلام کرد و قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا شروع شد، تام کرافت هنرمند نقاش انگلیسی شروع به نقاشی از چهره پرستاران و پزشکان درگیر در بیمارستان‌های این کشور شد که بازتاب این نقاشی‌ها ایجاد کمپینی به نام پرتره‌ قهرمانان سلامت (#PortraitsForNHSHeroes) در میان سایر نقاشان شد.

حالا انتشارات بلومسبری انگلیس اعلام کرده قصد دارد کتابی حاوی این تصاویر و پرتره‌های نقاشی شده از قهرمانان سلامت چاپ کند که به گفته مسئولان این انتشارات قرار است نسخه گالینگور این کتاب ۱۲ نوامبر سال جاری وارد بازار کتاب شود. انتشارات بلومسبری گفته است در پروژه‌ای مشترک با همکاری انجمن خیریه سرویس سلامت بریتانیا (NHS) نزدیک به ۱۳هزار تصویر و نقاشی پرتره از پزشکان و پرستاران جمع‌آوری کرده و قرار است در قالب کتابی با قیمت کمتر از ۳ پوند (£۲.۵۰) منتشر شود.

بلومسبری می‌گوید عواید حاصل از فروش این کتاب به خیریه‌های درگیر در درمان بیماران مبتلا به کرونا صرف خواهد شد. کرافت به عنوان نقاش شروع کننده این کمپین در اظهارنظری از چاپ این کتاب ابراز خرسندی کرده است و امیدوار است با این کار بتواند به نوعی از قهرمانان سلامت تشکر کرده باشد.

کد خبر 550517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha